Ultrafood als trendsetter voor voedingsmiddelen 2030

Toekomstige trends van voeding:

Ultrafood als trendsetter voor voedingsmiddelen 2030

Dresden, 23. Augustus 2018, De toekomst van ons dieet zal verantwoordelijk, zuinig, gezond en individueel afgestemd zijn op het individu. Dit was het resultaat van een grote studie door het voedingsbedrijf Nestlé over het onderwerp voeding 2030. Als men gelooft dat deze studie, die werd uitgevoerd door Infratest met de hulp van een bekend panel van deskundigen, volgt het concept van Ultrafood noodzakelijkerwijs de innovatieve trends die in de studie worden beschreven.

De toekomst van voeding komt al vandaag van 8Venture uit Dresden en wordt Ultrafood genoemd. Deze indruk wint wie de Nestlé-studie over de toekomst leest "Hoe is Duitsland 2030?". Omdat veel van de voedingstrends voor 2030 die in de studie worden beschreven al in lijn zijn met de prestatievergoeding van Ultrafood:

• De meeste mensen willen in de toekomst graag een gezond en efficiënt gebruik van voeding
  • Van groot belang is regionalisme en een goede eco-balans om de hulpbronnen van de wereld te beschermen
  • Voeding wordt steeds meer een uitdrukking van iemands persoonlijke levensstijl en komt overeen met individuele behoeften en waarden
  • Dieet wordt in toenemende mate gebruikt om de prestaties en zelfoptimalisatie te verbeteren: op maat van individuele behoeften zijn voedingsmiddelen bedoeld om de prestaties en de veerkracht te vergroten
  • Gezondheidsbehoud speelt een steeds grotere rol door preventieve gezonde voeding met extra voordelen
  • In de toekomst zullen er voedingsproducten zijn die individueel zijn afgestemd op het persoonlijke gezondheidsprofiel
  • Consumenten willen voedsel dat zo rechtlijnig mogelijk is en dat snel kan worden bereid
  • Niettemin moeten ze van hoge kwaliteit en natuurlijk zijn.

Trends in de Nestlé-studie zijn al bekend bij Ultrafood

Meer dan 1.000-proefpersonen hebben vijf verschillende scenario's beoordeeld voor de toekomst van voedsel of voeding. Het gaat over de aspecten van wat we in de toekomst eten, hoe we eten, hoe ons voedsel wordt gemaakt en hoe het wordt gekocht. Geïnteresseerde partijen zullen de Nestlé Future Study hieronder vinden https://www.nestle.de/zukunftsstudie.

Het beste scenario was een efficiënt gebruik van hulpbronnen in een waardegerichte samenleving. Meer dan 50 procent van de deelnemers aan de studie ziet een toekomst die een gezond dieet combineert met behoud van hulpbronnen met respect voor dieren en de natuur.

Een andere trend is gericht op het handhaven van de gezondheid en het zichzelf optimaliseren door middel van voeding: voedingsmiddelen zouden de prestaties verbeteren. Het thema van gezond eten bepaalt ook beslissend onze voeding 2030. Voedingsmiddelen die gericht zijn op het verbeteren van hun eigen prestaties of de bijbehorende gezondheidseffecten zijn met name interessant voor al die doelgroepen die aandacht moeten schenken aan hun dieet, bijvoorbeeld ouderen, zwangere vrouwen of zelfs veganisten die een volledig dieet willen eten. Al deze aspecten die Ultrafood vandaag al behandelt. Maar wat is dit Ultrafood?

Ultrafood biedt de optimale combinatie van superfoods

Onze huidige meritocratie vereist een hoog niveau van fysieke en mentale prestaties, stressbestendigheid en concentratievermogen. Prestaties - of het nu als sporter, creatieveling of artiest is - begint met de juiste voeding. Met een natuurlijk en uitgebalanceerd dieet kan veel meer worden bereikt. Maar er is vaak een gebrek aan tijd en ontspanning om in het dagelijks leven een gezond en uitgebalanceerd dieet te leiden. Lichamelijke en mentale deficiëntieverschijnselen zoals vermoeidheid, lusteloosheid en een zwak immuunsysteem, op de lange termijn, maar ook beschavingsziekten zoals obesitas, hypertensie of diabetes mellitus zijn het resultaat - u bent wat u eet! Maar om de totale voedingsbehoeften dagelijks te dekken, uitsluitend via het dieet, is niet gemakkelijk en wordt meestal geassocieerd met een hoge calorie-inname.

Op basis van geselecteerde superfoods wilde 8Venture een volwaardig voedsel ontwikkelen met een optimaal voedingsprofiel voor de mens, dat voorziet in de dagelijkse behoefte aan alle noodzakelijke voedingsstoffen op basis van natuurlijk, volledig voedsel en bij een lage caloriedichtheid. Superfoods worden over het algemeen voedingsmiddelen met veel voedingsstoffen genoemd, waarvan wordt gezegd dat ze een bijzonder gunstig effect hebben op de gezondheid en het welzijn. Bij 8Venture werd groot belang gehecht aan natuurlijke ingrediënten, zachte verwerking, regionalisme en een goede eco-balans om de hulpbronnen van de wereld te beschermen. Geen gemakkelijke taak!

Het resultaat van vele maanden ontwikkeling is het product Ultrafood: het levert in een drankje een optimale combinatie van geselecteerde, natuurlijke en zacht verwerkte superfoods, die het menselijk lichaam voorziet van alle belangrijke voedingsstoffen die het nodig heeft, en dit volledig biologisch, natuurlijk en veganistisch. Vanwege de zeer hoge nutriëntendichtheid van superfoods, bevat een dagelijkse dosis Ultrafood van 150 g ongeveer evenveel voedingsstoffen als 1,5 kg vers, gezond voedsel. Planteneiwitten zijn zo gecombineerd dat hun biologische waarde die van hoogwaardige dierlijke eiwitten bereikt. Ultrafood is ook een ideaal voedsel voor veganisten, waardoor ze snel en eenvoudig alle voedingsstoffen krijgen die ze nodig hebben.

"Met Ultrafood hebben we een voedingsmiddel ontwikkeld dat ons voorziet van de dagelijkse behoeften aan essentiële vitaminen, mineralen, eiwitten en vezels", verklaart Oliver Klemm, een afgestudeerd voedingschemicus en hoofdontwikkelaar van Ultrafood bij 8Venture. "Ultrafood biedt een hoge mate van heelheid en flexibiliteit, omdat het in een paar minuten een zeer individueel gezond voedingspatroon garandeert en dit bij een lage caloriedichtheid. Ultrafood is gluten-, lactose- en GMO-vrij en ook vrij van de 14 belangrijkste allergenen. "

Test Ultrafood

Als u als journalist de effecten van Ultrafood wilt testen, neem dan rechtstreeks contact met ons op kontakt@gruenewellepr.de, We sturen je graag je proefpakket toe.

8Venture GmbH & Co. KG

8Venture is een dochteronderneming van BIOFABRIK Technologies GmbH uit Dresden. BIOFABRIK Technologies GmbH is een groep bedrijven die innovatieve technologieën ontwikkelt en verkoopt voor het duurzame beheer van energie-, voedsel- en afvalproblemen. 8Venture ontwikkelt en verkoopt het Ultrafood-product, dat bestaat uit een optimale combinatie van de beste superfoods en het lichaam voorziet van 100% van zijn dagelijkse eiwitten, mineralen, vitaminen en vezels, op basis van natuurlijk, compleet voedsel. Ultrafood van 8Venture is volledig biologisch, natuurlijk en veganistisch, glutenvrij, lactosevrij, GMO-vrij en vrij van 14 belangrijke allergenen. Ultrafood wordt geproduceerd door een gerenommeerde voedingsfabrikant, die FSSC 22000 gecertificeerd is en dus voldoet aan de hoogst mogelijke normen voor voedselveiligheid.

Zie voor meer informatie www.8venture.com.

8Venture GmbH & Co. KG

Hendrik Oeser

Rossendorfer Ring 6

D-01328 Dresden

Tel.: + 49 (0351) 316 28 888

Fax: + 49 (351) 79 79 007

service@8venture.com

Groene golfcommunicatie

Frank Brodmerkel

Notburgastr. 3

80639 D-München

Tel: + 49 (089) 203 494 94

Fax: + 49 (089) 178 761 47

kontakt@gruenewellepr.de

Dit bericht is geplaatst op. Stel een bladwijzer in permalink.